08 aprile 2007

Quadernetto / Notebook

Ho finito questa sera di preparare il secondo batch di segnalibri, che spedirò martedi, visto che domani e lunedi le poste non fanno ritiri.

Mentre mettevo via timbri e colori mi è capitato in mano un vecchio blocchetto da appunti e visto che avevo dei ritagli di carta sottomano ho pensato di utilizzarli. Non è niente di eccezionale, ma nel complesso per essere una cosa messa insieme in un minuto non mi dispiace.

Oltretutto non sono tanto in vena di fare biglietti, sono ancora un po' giù di morale per la perdita della mia piccola Juchi...


This evening I've finished the second batch of paperclip bookmarks. I'll send them on Tuesday, because tomorrow and on Monday our PO are closed.

While I was trying to make a bit of order in my stamps and inks, I've found a little old notebook, and since I still had some scraps of paper on my desk I decided to use them. It's very simple, and it's not the best work I've done, but all in all, being a thing made in one minute, I think I can be satisfied of the result.

I'm not in the mood to stamp cheery cards, I'm still sad for the death of my little Juchi...

3 commenti:

  1. Hi Dani, doing some easter srping cleaning!!!!
    buona pasqua
    hugs
    joan

    RispondiElimina
  2. This is very nice....You have a wonderful blog...Complimenti....

    RispondiElimina
  3. So sorry to hear about your cat! The paperclips are wonderful, this notebook is great. And I miss a country that celebrates "Pasquetta"

    RispondiElimina